понедељак, 8. април 2013.

Sajam kozmetike

Konacno sam u Beogradu,i samo sto sam dosla,poceo je i Sajam kozmetike:-)
Obozavam da idem tamo,razgledam,isprobavam i kupujem razne preparate,lakove za nokte,make up i prirodnu kozmetiku...

Najvise mi se,kao i uvek,dopao stand Prima kozmetike,jer sam igrom slucaja upucena u njihov nacin proizvodnje,i smatram ih jako kvalitetnim domacim brendom.
Favorit Sajma mi je bio Primin serum sa hijaluronskom kiselinom,za koji sam od zena koje su ga po ko zna koji put kupovale,cula samo reci hvale(postoji i serum sa kolagenom,ali njime nisu bile tako zadovoljne njime:-))
OPI-jev stand je takodje bio odlican,odusevljena sam novim kolekcijama,lakovima sa liquid sand efektom...
Aleksandar iz Novog Sada,kao i svake godine,imao je najveci prostor,prosto nisam znala gde pre da se zavucem i istrazujem sve sto su uvezli i izlozili...

Na slicici koju sam juce brzinski slikala,mozete da vidite moj ulov sa Sajma,zapravo samo jedan deo ulova,a sliku sam preuzela sa sestrinog bloga,konacno je pocela da ga pise i vise nece gostovati na mom blogu :-))


Kao sto mozete da vidite,kupila sam:
-Prima Azulen tonik za lice(po preporuci drugarice i kozmeticarke)
-Prima AHA 15% kremu (takodje po preporuci)
-Prima Retinol anti age krema(poklon za mamu)
-China Glaze Flip Flop fantasy lak za nokte
-China Glaze Sweet hook lak za nokte
-Alessandro Nail hardener
-Alessandro base and top coat

Nisam slikala prirodne sapune domace proizvodnje(Plantoilfarm),kao i jos neke sitnice(turpije za nokte,farbe za kosu i sl.).
Ukoliko se sapuni pokazu kao dobri,pisacu o njima detaljnije.

Fashion blog moje sestre mozete posetiti klikom na link- http://cocolocofashion.blogspot.com/

Pisite mi o kojim bi proizvodima i parfemima volele da pisem!
Do sledeceg citanja,
                                    Beauty doctor xoxo







1 коментар: